Так, фурнітура SP Premier повністю сумісна з автоматикою — у тому числі з італійськими електроприводами. Ми її проєктуємо саме так, щоб вона без проблем працювала з будь-якою популярною автоматикою на ринку.
Чому вона підходить:
- Геометрія точно витримана — завдяки власній прокатній лінії австрійського виробництва ми тримаємо постійну точність форми балки та Т-профілю. Це критично важливо при автоматичному русі воріт — автоматика працює рівно, без зайвого навантаження.
- Балка та каретки розраховані на високу циклічність — ідеальна паралельність рейки дає плавний рух, без ривків. Автоматика не «стрибає», не гальмує — працює у штатному режимі.
- Посилені каретки витримують більше навантаження, ніж стандартні — завдяки найбільшій товщині пластини з роликами серед аналогів та найтовщій осі, що тримає ці ролики. Конструкція не розбовтується, не «гуляє».
Для автоматики важливо:
- Щоб консольна балка була не деформована — у нас вона вироблена з травленого і пасивованого металу S235JR, сталь не коробиться і не іржавіє. Цей метал — той самий, що йде на морські платформи.
- Щоб підшипники каретки не створювали шуму, не «сипались» і не гуляли по перекошеній рейці. Ми самі виробляємо всі металеві елементи каретки — і саме тому контролюємо кожну деталь, ідеально підігнану під навантаження автоматики.
Що отримаєте на практиці:
- Ворота не будуть ривками зупинятись або смикатись — автоматика працює м’яко, бо конструкція не дає люфтів.
- Ніякого «гуляння» стулки — бо ролики точно тримають напрямок.
- Довготривала робота без обслуговування — комплект створено для важкої щоденної експлуатації з автоматикою.
Фурнітура SP Premier — це не ризиковий дешевий компроміс, а основа для надійної автоматизованої системи. Ми виробляємо її самі з 2002 року, а не «збираємо конструктор з різних куплених на ринку деталей». Саме тому автоматика на неї лягає легко і працює ідеально.